In una din deplasarile prin minunata noastra tara stateam si povesteam tot felul de lucruri si la un moment dat ne-am apucat sa jucam un joc de intrebari si raspunsuri care sa te ajute sa gandesti dincolo de limitele pe care i le punem noi creierasului nostru. Si a fost foarte fun, am ras mult si am ajuns la destinatie cu un zambet dintr-o ureche pana in alta.

Mai jos sunt intrebarile si raspunsurile corecte, pentru ca noi am demonstrat ca suntem persoane foarte creative si am pus batranica in avion si am scos leul de la propria lui petrecere :))

I: Un avion cara 20 de caramizi. Una cade la decolare. Cate mai raman?

R: Este simplu, 19.

I: Care sunt cele 3 etape de a pune un elefant in frigider?

R: Deschizi usa. Pui elefantul. Inchizi usa.

I: Care sunt cele 4 etape de a pune o caprioara in frigider?

R: Deschizi usa. Scoti elefantul. Pui caprioara. Inchizi usa.

I: Este ziua leului. Toate animalele sunt la petrecere, cu exceptia unuia. Care este acela?

R: Caprioara, pentru ca este inchisa in frigider.

I: Cum reuseste o batranica sa traverseze o mlastina plina de crocodili?

R: Traverseaza direct. Toti crocodilii sunt la petrecerea leului.

I: Batranica tot moare, din ce cauza?

R: I-a cazut caramida in cap.

#dozaderas #weekendfain

Smiley Face